Viber Whatsapp Telegram

Доставка і оплата



 

   Інтернет-замовлення обробляються в робочий час Пн-Пт: 10:00 – 19:00, Cб-Нд: 11:00 – 18:00. Замовлення, оформлені поза робочим часом, будуть оброблені в найближчий робочий день. У порядку черги, з Вами зв'яжеться наш менеджер і уточнить усі деталі, а також відповість на всі питання, що Вас цікавлять.


                Доставка 

   Доставка з нашого магазину відбувається через поштову службу "Нова Пошта". Ви можете замовити як доставку на відділення чи поштомат, так і адресну доставку.

   При отриманні замовлення на пошті, наполегливо рекомендуємо перевіряти товар на цілістність, комплектацію та відсутність дефектів безпосередньо на відділенні пошти, незалежно від того, чи замовляли Ви накладеним платежем, чи сплатили повністю передоплатою. Всі посилки застраховані поштовою службою на час шляху від нашого магазину до Ваших рук.


               Як отримати БЕЗКОШТОВНУ доставку? 

  Отримай безкоштовну доставку оформивши замовлення всього на 500 грн, замовивши на поштомат.

  Виключення: усі кальяни, усі колби та деякі аксесуари в описі котрих вказано про це. Для цих товарів, безкоштовна доставка діє від 2500 грн.

 Також безкоштовна доставка як від 2500, так і від 500 грн, не діє на акційні товари, товари зі знижкою (окрім персональних) та під час розпродажів. Якщо у Вашому замовленні є акційні товари, та не акційні - то буде підрахована тільки сума неакційних товарів. 

 Якщо у Вашому населеному пункті немає поштоматів, то на жаль поки що ми можемо зробити безкоштовну доставку тільки при замовленні від 2500 грн



                Оплата 

    Повна передоплата - здійснюється на банківську картку, після підтвердження менеджером Вашого замовлення. Реквізити також Ви отримаєте від нього.


    Накладений платіж - сплата за замовлення відбувається при отриманні на пошті. Зверніть увагу, що Нова пошта бере комісію за накладений платіж (20 грн + 2% від суми замовлення). Обов'язковою умовою відправки замовлення накладеним платежем, є мінімальна передоплата у розмірі 100 грн.


  У разі, якщо клієнт відмовиться від замовлення або передумає його забирати після відправки з причин незалежних від магазину, то мінімальна передоплата покриває вартість зворотьої доставки замовлення у магазин. Будьте уважні при виборі товару та задавайте всі цікавлючі Вас питання у менеджера до відправки.
 Якщо клієнт відмовляється від отримання замовлення через провину магазину, то передоплата повертається в повному обсязі.

Оставьте свои контактные данные и с Вами свяжется наш менеджер